counter

Thursday 11 April 2013

PANAS!! Video SEX Mustafa Ali - Setiausha Agung PAS!!



Ini BUKAN Saya, Ini Lelaki MIRIP Saya - Mustafa Ali, Setiausaha Agung PAS


Sudah tentu ini BUKAN Saya, Rambut Saya Pendek - Mustafa Ali, Setiausaha Agung PAS


Tak nampak muka pun, sudah tentu BUKAN saya - Mustafa Ali, Setiausaha Agung PAS


Dalam gelap, tak terang, tak nampak MUKA SAYA - Mustafa Ali, Setiausaha Agung PAS


Alamak!! Kantoi! Dah Terang Balik ... BUKAN Saya! BUKAN Saya! - Mustafa Ali, Setiausaha Agung PAS


Ini Mirip MIRIP Saya, Hanya 80 Peratus - Mustafa Ali, Setiausaha Agung PAS


Apasal TUTUP Bird-Bird Saya ... BUKAN, BUKAN, Ini BUKAN Saya - Mustafa Ali, Setiausaha Agung PAS


Ini lelaki MIRIP Saya, Hanya 99.99 Peratus, Lagi 0.01 Peratus Untuk Buktikan Lelaki Itu ADALAH SAYA - Mustafa Ali, Setiausaha Agung PAS





2 orang ahli Angkatan muda keadilan ditahan pihak polis bagi siasatan lanjut berhubung penyebaran video aksi seks Mustapha Ali Su Agong PAS.

Isunya cukup mudah kerana kita tahu Mustapha Ali sedang mengatur untuk memujuk dan membawa pulang kembali Yb Hassan Ali dan Ustaz Nasaruddin ke dalam parti PAS bagi menghadapi PRU13 ini. Malah ianya telah mendapat restu daripada Haji Hadi Presiden PAS sendiri.

Siapa akan marah jika Hassan Ali dan Nasaruddin kembali kepada PAS jika bukan Anwar Ibrahim?

1 comment: